Wanneer een van de drie uit balans is, geeft dat een energie ophoping, die ergens anders in het lichaam weer een tekort creëert. Door de massage wordt de energiestroom tussen de polen weer op gang gebracht, Blokkades worden hierdoor opgeheven.

Verzachting van pijn en klachten, zoals hoofdpijn, rugpijn, nek- en schouderpijn, maagklachten, vermoeidheid.

Polariteitsmassage is een techniek die een disbalans, wat kan ontstaan door psychische, emotionele of geestelijke spanningen die zich uiten in het lichaam, weer in balans en ontspanning brengt. Daarnaast geeft het een verzachting van pijn en klachten, zoals hoofdpijn, rugpijn, nek- en schouderpijn, maagklachten, vermoeidheid.

Wat gebeurt er tijdens een polariteitsmassage?

Tijdens een polariteitsmassage lig je op een massage tafel op zachte doeken met op de achtergrond ontspannen muziek. De aanrakingen zijn liefdevol en erop gericht het lichaam in balans en in een staat van heelheid te brengen. Je kiest zelf welk deel van je lichaam je behandeld wenst. Sommigen ervaren een dergelijke massage als zo weldadig en ontspannen dat ze in slaap vallen op de behandeltafel. De meeste mensen ervaren nog enige dagen, na bijvoorbeeld een voetmassage of hoofdmassage, een diepe, weldadige, verkwikkende ontspanning. Na een massage van minimaal 45 minuten, worden de lichaamsdelen gewreven met een geurende olie naar eigen keuze. Tijdens een massage komen er afvalstoffen vrij, het is van belang om deze voldoende af te voeren. Daarom geef ik je het advies om ten minste 1,5 liter water te drinken.

Meer weten over deze therapie? Neem contact op voor een afspraak of analyse.

Door gebruik te blijven maken van deze website geef je hiervoor toestemming en ga je akkoord met de volledige inhoud van de eerder genoemde privacy statement.

De informatie op huidige website is geen persoonlijk behandelplan voor de bezoeker. Vraag voor een behandeling die is afgestemd op de eigen situatie advies van een reguliere arts of een therapeut die erkend is door een door de GAT erkende beroepsorganisatie. De behandelingen die op huidige website worden aangeboden vallen onder de noemer alternatieve en/of complementaire zorg. Deze vervangt niet de diagnostiek, verzorging en of verpleging van reguliere gezondheidszorg.